Jump to content

Kazza

Administrator

Kazza last won the day on March 22

Kazza had the most liked content!

Community Reputation

126 Excellent

About Kazza

  • Rank
    Smuggler
  • Birthday June 16

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    London

Recent Profile Visitors

1,236 profile views
  1. Now this is a name I havent seen in a long time! 

    1. Dentibus

      Dentibus

      I've come for the boats

    2. Kazza

      Kazza

      Came for the marmite yeah?

    3. Dentibus

      Dentibus

      someones gotta mine it

  2. Downloaded this earlier and it's such a great mod
  3. Have you heard Emma and James are pumping? Half the city is talking about it. I can't believe nobody told us.

    1. Kazza

      Kazza

      Wait this is news to me... I wasn't aware

    2. Jabba

      Jabba

      I know, right? Unbelievable.

    3. Kazza

      Kazza

      So unbelievable 

  4. Happy Birthday Chuck 😄 🎂

    1. heaysmoid1

      heaysmoid1

      Cheers 😂

  5. Seems quiet on your feed .... o.o

    1. Show previous comments  4 more
    2. Jim Wolf
    3. Fis

      Fis

      This taker always has something shady going on...

    4. Kazza
  6. This should be added to Shanes cut

    0_2GOOqOpgkUuETcb9.jpg

    1. Sparky

      Sparky

      I like it !

    2. Sparky

      Sparky

      Calling @Ashjones for his POV 😂

    3. Plaaank

      Plaaank

      Suits you!

  7. 😊

    2D09518B-9C4F-4752-9D82-00B98378F1B8.jpeg

    1. Show previous comments  1 more
    2. Kazza

      Kazza

      WHY?!?!?!

    3. Sparky

      Sparky

      Viva la revolution !!!!

    4. Kazza

      Kazza

      Fuck off with this pineapple shit

  8. Happy birthday 

  9. Kazza

    F.A.Q Guide

    This is a fantastic guide which will be sure to help new players out. Thankyou for putting time and effort into making this ❤👍 (P.S you should go to sleep now 😂 @DENZSTOU)
  10. Happy birthday

    1. Carter

      Carter

      Thanks for the birthday wishes :) 

  11. Happy birthday 

    1. SmokeOnWater

      SmokeOnWater

      Thank you :classic_biggrin:

  12. Happy Birthday

    1. Ashleigh

      Ashleigh

      Thanks Queen 😭

  13. Happy birthday! We stan, oh hi 

    1. AlysonBish

      AlysonBish

      likeee lowkey thank you but highkey living 😘

  14. Happy birthday ❤🎉

  15. Tonight at 11pm GMT 

    Beach.jpeg

×